• Кратък урок за работодатели и всички останали

    by  • 16.11.2018 • Нина Жишева • 0 Коментара

    Аманда Картгайн е собственик на Pizza Inn в Грийнвил, Южна Каролина, където 63% от служителите са хора със специални нужди. Напоследък клиент имал проблем с това и се оплаквал на Картгайн, като ю предлага да постави знак на входа, за да предупреждава клиентите, че в заведението работят хора с увреждания. Дамата така и направила.

    Знакът, който вече стана известен в социалните мрежи, гласи: „Гордеем се, че сме работодатели на равния шанс и наемаме ВСИЧКИ Божии чеда!“ Той е закачен на видно място на входната врата на ресторанта.

     

    Знакът отразява перфектното отношението на Картгайн. Пред местната новинарска станция WYFF тя заяви: „Ако имате търпение да им позволите да отделят време и да се научат по техен си начин, те са неудържими.“ Всички служители имат силна работна етика и положително поведение – похвали се тя.

    Началото на история е, когато един клиент се обърнал към един от работещите в сферата на специалните нужди на Pizza Inn, стриктно и изпълнително момче от аутистичния спектър, и го помолил да ме допълни чинията със салата. Управителката изяснила ситуацията и казала: Виж, това не е негова работа, ние сме го обучили да прави нещо друго и има той има специални отговорности. Тогава клиентът се разстроил и предложил знака, предложение, което работодателката изпълнила по най-добрия възможен начин

    Картгайн каза, че предложението я е ядосало отначало. „Те са като мои деца“, каза тя за служителите. Тя каза, че целта й била да направи нещо, което да не е грубо, но да ориентира. Анджи Мозли, чийто син Райън има синдром на Даун и е работник от “ Pizza Inn „, каза, че се надява знакът да насърчава хората да бъдат по-отворени.

    „Хората с увреждания могат да бъдат обучавани и могат да бъдат наемани на работа. Това просто изисква малко по-различно мислене и търпение“, споделя Мозли. Тя допълва, че синът й обича работата си и е особено доволен от факта, че работейки, получава възможността да си купува любимите си видео игри. „Ние, родителите на деца със специални нужди, винаги сме разбивали бариери, стигми, учим хората, че нашите деца са по-скоро подобни на тях, отколкото различни“, добави Мозли.

    Картгайн споделя чувствата на Мозли, като казва, че се надява знакът й да даде урок за всички,  за да направи различните хора по-приемливи за останалите. И ако не, това също е добре. Тя споделя, че ако някой има проблем с надписа, може да си върви и повече да не се връща в заведението й: „Техните пари не са ми нужни!“

    Сподели и се радвай:
    • Print
    • Facebook
    • Twitter
    • Google Bookmarks
    • Add to favorites

    Вашият коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *